28/12/2013

beauty musthaves in 2014


Hej piger!

Først og fremmest velkommen til min nye blog. I kan læse ude i højre side lidt mere omkring mig, og jeg kan kontaktes på denne mail: agnes.faergeman@gmail.com. Ihvertfald, idag ville jeg fortælle om de ting, jeg godt kunne tænkte mig iløbet af 2014. Jeg ved godt at halvdelen af disse ting er rimelig pricey, så det bliver nok fødselsdagsønsker eller julegaveønsker. Det her er hvad jeg "ønsker" mig: mac blush, pro long wear concealer fra mac, one million lashes macara fra loréal paris, elvital hair oil, maybelline cream blush, dot og daisy parfume fra marc jacobs, topshop neglelakker, maybelline the rocket mascara, clean rain parfume, naked 3 pallette og urban decay eye primer. Jeg håber jeg for købt et par af tingene ihvertfald. Jeg tror der kommer en giveaway, når jeg for 1,2 k visninger. Hav en super dejlig dag!

Knus agnes x

2 kommentarer:

  1. Allerede en god blog du har dig! Jeg har også selv lige startet en ny blog op :)

    skal vi følges?

    Der er en baby lips give-away på min blog! Gå ind og deltag :)

    // http://byjulieagerlund.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. tusind tak! har allerede deltaget, super fin blog og giveaway :)

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR