12/01/2014

AARHUS HAUL





Hej piger! 
Jeg var ude og shoppe igår sammen med mine 2 veninder, Celine og Kristine. Vi var i Aarhus i ca. 5 timer, og det var super hyggeligt. Jeg var i mac, og jeg købte læbestiften ANGEL! Jeg var lidt i tvivl, om jeg skulle købe den - men fortryder bestemt ikke mit køb. Mange kender Angel læbestiften og det er en frost, og den er virkelig lækker. Så var jeg i Matas i bruuns galleri, og der var jeg så heldig at finde the rocket mascaraen og master precise eyelineren gaveæsken til 75 kr. Jeg ved at gavepakken normalt koster 100 kr. så jeg syntes personligt at det var et godt køb. Jeg ved ikke om de har flere derinde, men i kan tjekke hvis det lyster. Jeg havde ihvertfald en super dejlig dag! hvad er jeres favorit mac produkt og hvad kan i anbefale? knus 

1 kommentar:

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR