14/01/2014


Hej piger

Jeg har aldrig snakkede rigtig snakket om instagram på bloggen, så jeg tænkte "hvorfor ikke laver et indlæg om afhængigheds app´en?". Jeg tror ikke jeg er den eneste der er afhængig af instagram. Ihvertfald elsker jeg at poste billeder af min hverdag, fortælle om nye indlæg på bloggen og faktisk bare dele mine billeder til andre. Nej, jeg har ikke tusind følgere og for mig, er instagram heller ikke om at få flere følgere osv. selvfølgelig er jeg taknemmelig, for de følgere jeg har. Jeg har også et par veninder, som jeg har mødt over instagram, som er virkelig søde og nogle fantastiske mennesker. Hvis i for lyst til at følge mig på instagram hedder jeg agnesjensen_ og min backup agnesxjensen. 
Skriv gerne jeres account nede i kommentaren, ville elske at tjekke dem ud, og måske give dem et follow :) knus x 

4 kommentarer:

  1. Uha, du er bestemt ikke den eneste, der ikke kan få nok af det :-) elsker også at følge forskellige kendte derinde (som Cara Delevigne, Miley, osv.). Det er simpelthen så addictive!

    http://theluxuryfactor.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. ps. ved ikke hvorfor, men det ser ikke ud som om din afstemning registrerer min stemme? Men stemmer på "outfit of the day" (;

      Slet
    2. tak fordi du stemte, stemmen er talt ind :)

      Slet
  2. Rigtig flotte billeder :)

    kig gerne forbi,
    http://astasand.blogspot.dk

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR