24/01/2014




Hej piger. Jeg har igen igen lavet outfits i elskede polyvore. Denne gang, har jeg lavet 3 outfits, som kunne være fine til hverdagsbase. Der er ingen t-shirts, men hvis man skulle sige farverne på dem, ville jeg fortrække en lys rosa, grå, hvid eller sort. Jeg har prøvet at kombinere, forskellige trends. Enten de trends som er ved at vokse, fx. løse cowboy bukser eller farverne grå, sort og hvid som har hængt på forskellige tøjstativer, stort set alle steder. 1´ern er et meget cozy outfit, dog har jeg mikset outfittet op med et flot casio ur. 2´ern er et mere piget og lyst outfit. Det er meget enkelt, og jeg ville elske at gå i det outfit. 3´ern er vi lidt længere ud i street, men de hvide jeans, kan måske dæmpe det rå outfit lidt. Hvilket outfit er jeres ynglings (1,2,3)? knus 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR