20/01/2014







Makeup opbevaringsboks / rema 1000, 40 kr. 

Hej piger!
Først og fremmest undskyld, for min inaktivitet de sidste par dage. Jeg har ærligtalt ikke haft overskud og tid. Der har været lektier, veninder, familie og en masse andre ting. Fredag til Lørdag besøgte jeg Laura - min bedsteveninde, min søster havde besøg af 2 franske piger og det var super hyggeligt. NU til det indlægget faktisk skal handle om! jeg har idag købt denne opbevaring/organizer i rema 1000. Der er forskellige varianter, og jeg købte denne model. Man kan få en lignede fra Nomess Copenhagen, dog et par hundrede kroner dyrere. Jeg skal huske at sige at dette er en partivare, så man kan kun få den i udvalgte butikker. Hvad syntes i om den? knus 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR