01/01/2014

ugens favoritter


Hej pigeer!

Idag ville jeg lave ugens favoritter. Hvis i ser cillexfie på youtube, så har de lavet mange ugens favoritter. Det indholder ugens produkt, ugens fail, ugens favorit, ugens sang og ugens app. Okay, så jeg tror bare jeg ville starte. 
Ugens produkt er et MAC produkt. I kender den sikkert godt, fordi det er MAC fix+. Det har holdt min foundation, i lang tid og produktet giver et rigtig flot finish. 
Ugens fail er min coolcos læbestift, jeg ved ikke rigtigt om det er en fail, fordi det virker supergodt. Problemet er at den faldt på jorden, seriøst. Jeg ved ikke hvad der skete, men det er helt vildt nederen.
Ugens favorit er mine puma short, de er helt enkelt sorte og hvide, og jeg elsker dem. Jeg har faktisk ikke rigtigt lavet noget i ferien, og derfor har jeg bare gået i lazy clothes. Jeg har købt dem i usa, så jeg ved ikke hvor man kan købe dem, desværre. 
Ugens sang er en sang der hedder breakeven af The Script. Jeg er stadigvæk afhængig af den, og jeg elsker den. Lyt til den her
Ugens app er snapchat, jeg er begyndt at bruge det rigtigt meget igen, jeg havde faktisk holdt en lille pause fra det, da jeg syntes det var begyndt at blive kedeligt. 

Jeg var forresten i skoven igår sammen med min familie, og min hund. Jeg tog et par billedet, men valgte dette og jeg håber i kan lide det. 
Havde i en god nytårsaften, og er i kommet godt ind i 2014? Knus 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR