12/02/2014

Copenhagen wishes


Hej piger. Jeg tager om 2 dage til København, og derfor har jeg lavet en ønskeliste (som altid). Jeg skal selvfølgelig MAC og i Sephora, hvor jeg ville købe noget fra Benefit som jeg rigtig gerne ville prøve. Så skal jeg også i Topshop og Urban Outfitters, fordi jeg ELSKER de 2 butikker. Forresten hvis nogen ved hvor man kan få Baby Lips i København, så skriv nede i kommentaren (helst på strøget.) Jeg skal have købt en ny EOS, fordi jeg har brugt min op, hvilket er ret trist og de er på tilbud ligenu i Matas. Jeg for sikkert kun købt et par ting og der kommer højst sandsynlig en haul video Lørdag eller Søndag. Bloggen ville nok stå lidt standby imorgen og fredag :( Hvad er jeres næste køb? knus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR