28/02/2014

februar favoritter


Hej piger. Jeg ville selvfølgelig ikke snyde jer for en februar favoritter. Så her kommer de!
1. MAC pro longwear concealer er bare fantastisk, købte den i København og jeg fortryder det bestemt ikke. 2. Lancome Hypnose mascara den lægger sig så naturligt og flot på vipperne, perfekt til hverdag. 3. Maybelline Master Precise liquid eyeliner der er blevet øvede cat-eyes i denne måned, og dette produkt har været en stor hjælp, haha. 4. EOS lipbalm "Summer Fruit" jeg elsker dette produkt, og så dufter den er sommer (kan man overhovedet sige det?.) 5. Matas alt-i-en rens gøre det en del nemmere at fjerne makeup og rense ens hud. 6. Flappy Bird jeg er ved at blive afhængig, og jeg slår aldrig min rekord (109). 7. Kitsuné Tee t-shirt så behagelig og forresten så er det den jeg på, på billedet :) Det var mine favoritter denne februar måned. Jeg håber i kunne lide dem. Forresten så laver jeg en spørgerunde #1, så skriv spørgsmål i kommentaren.  KNUS. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR