03/02/2014

GET TO KNOW ME TAG



Hej piger. Jeg tænkte det på tide i måske lærte mig lidt bedre at kende. Jeg har faktisk lavet det her tag på min gamle blog, men måske er der nogen der er nye, idk (?) Der er 25 spørgsmål, så lad os bare komme igang!

1. Har du et mellemnavn? 
Ja. 
2. Hvad er dit ynglings fag i skolen?
Jeg tror ikke jeg har nogen, måske hjemkundskab 
3. Hvad er din favorit drik? 
starbucks frappuccino, de smager SÅ godt!
4. Hvad er din ynglingsang ligenu? 
Dark horse med Katy Perry 
5. Hvilket navn ville du give dine børn? 
det har jeg ikke lige tænkt over 
6. Går du til sport? 
jeg har danset i snart 5 år nu. 
7. Hvad er din favorit bog? 
Hex Hall 1/2 
8. Hvad er din ynglingsfarve? 
pink, blå og lysegrøn 
9. Hvad er dit favorit dyr? 
en hund 
10. Hvad er din ynglings parfume? 
jeg ELSKER parfumen som Nicki Minaj har lavet, jeg ejer den bare ikke :( ellers er det our moment - one direction. 
11. Hvad er din ynglings ferie? 
sommerferie eller juleferie 
12. Har du taget eksamen i din folkeskole? 
nej 
13. Hvilket land er det længste du har været fra Danmark? 
USA, Calfornien
14. Kan du tale andre sprog end dansk? 
Engelsk, Tysk og Fransk (overhovedet ikke flydene, haha) 
15. Har du nogen søskende? 
Ja, jeg har en lillebror og en storesøster 
16. Hvad er dine favorit shopping sted? 
topshop, magasin og h&m 
17. Hvad er din favorit restaurant? 
sunset boulevard 
18. Kan du lide skolen? 
nogengange 
19. Hvem er din ynglings youtuber? 
jeg har rigtig mange, men jeg elsker Bethany Mota 
20. Hvad er din ynglings film? 
Jeg ser faktisk aldrig film, men det må være Mean Girls
21. Hvad er dine ynglings TV shows? 
jeg har ikke nogen bestemte, men jeg elsker dokumentarer       
22. PC eller MAC? 
jeg elsker designet på en macbook, men en PC virker bare bedre for mig. 
23. Hvilken telefon har du? 
jeg har en iphone 4/S 
24. Hvor høj er du? 
165.5 cm. 
25. Har du nogen dyr? 
ja en hund, som hedder buller :) 

Okay, så det var de spørgsmål, jeg håber i lærte mig lidt bedre at kende. Skriv gerne facts om dig i kommentaren. Jeg har forresten et spørgsmål, jeg skal til skolefest/galla på Onsdag og jeg tænkte om jeg skulle lave en "gør dig har med mig - skolefest" video. Kunne det være noget? :) knus 

2 kommentarer:

  1. Hvilken danse genre danser du?

    Har du måske lyst til at følges? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg danser disco/hiphop

      btw, super fed blog <3

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR