15/02/2014

KØBENHAVN HAUL (mac, sephora, urban outfitters..)

Hej piger. Jeg var i københavn igår, og skulle enligt have filmet et haul til jer, men der var nogen problemer med mit kamera, så jeg valgte bare lige at skrive hvad jeg har købt.

MAC: Pro longwear concealer i NC15 - 150 kr.
TOPSHOP: Top i rosa/pink med blomster blonder - 40 kr.
SEPHORA: Instant refreshing toner 50 ml - 25 kr.
MATAS (købt idag): EOS summer fruit - 65 kr.
NEW YORKER: Amisu Bélieve in love t-shirt XS- 60 kr.
URBAN OUTFITTERS:  Kitsuné Tee over sized t-shirt S - sale pris 160 kr. førpris 470 kr.

Det var de ting jeg havde købt. I har højst sandsynlig bemærket, at jeg har købt meget udsalg og det er virkelig og det jeg ha gjort. Jeg fik købt noget, som jeg helt sikkert kommer til og bruge. Men ja, jeg håber i kunne lide dette indlæg, og hav en forsat god dag. Hvad er jeres ynglings butik? knus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR