13/02/2014

This or that beauty TAG!

Hej piger. Jeg fik lige tid til at blogge lidt, som jeg enligt ikke havde troet jeg kunne nå. Jeg lavede for et par dage siden Get to know me tag som i kan tjekke ud her. Derfor jeg endnu et tag som er et This or That tag og jeg har valgt det som omhandler beauty (sjovt nok), så lad os bare komme i gang!

Makeup

Blush eller Bronzer? 
helt klart bronzer! 

Læbestift eller lipgloss? 
læbestift, jeg bryder mig ikke om lipgloss da det føltes klistrende. 

Eyeliner eller mascara? 
Mascara

Foundation eller concealer? 
Concealer 

Neutral eller farvede øjenmakeup? 
Neutral, helt klart. 

Pressede eller løse øjenskygger? 
pressede øjenskygger

Børster eller svampe (fx. beauty blenders)? 
børster

Negle 

OPI eller China Glaze? 
Jeg har endnu ikke prøvet noget fra begge mærker, så det kan jeg ikke bedømme :) 

Lange eller korte negle? 
Helt klart lange negle! 

Kunstige eller naturlige negle? 
naturlige negle, jeg bryder mig overhovedet ikke om kunstige negle. 

Lyse eller mørke farver? 
Det kommer faktisk an på, hvilken årstid det er, haha. 

Kropspleje

Parfume eller bodysplash? 
Parfume 

Lotion eller body butter? 
Jeg ELSKER body butter, og jeg syntes at body lotion det virker fedtet. Så helt klart body butter. 

Body wash eller sæbe? 
body wash

Mode 

Jeans eller sweat pants? 
Det er virkelige svær, fordi jeg elsker begge dele. Men jeg går mest i jeans, så det må være dem. 

Langærmede eller kortærmede? 
Jeg går mest i kortærmede og syntes også det er på en måde mere behageligt, så ja, kortærmede. 

Kjoler eller nederdele? 
Jeg stortset aldrig i nogle af tingene, men jeg ville helt klart fortrække kjoler. 

Striber eller tern? 
Jeg går mest med striber, og jeg ejer heller ikke forfærdelig meget med tern. 

Klipklapper eller sandaler? 
Jeg ELSKER klipklapper, og i ved når man går med dem og de siger klip.. klap.. Jeg ved ikke hvorfor men jeg elsker den lyd. (måske fordi den omhandler sommer) 

Tørklæder eller hatte? 
tørklæder, jeg går aldrig med hatte. 

Små øreringe eller lange øreringe? 
jeg har ikke huller i ørerne, men jeg syntes at små øreringe ser bedre ud. 

Halskæder eller armbånd? 
Armbånd, jeg elsker enkelte armbånd som er lavet af det der skind-stof materiale

Højhælede eller flade sko? 
Jeg syntes flade sko er mere behagelige, at have på. Men sammentidlig så elsker jeg højhælede, desværre kan jeg ikke finde ud af at gå i dem. 

Jakke eller hættetrøje? 
Jeg syntes virkelig den er svær, og jeg kan desværre ikke vælge. Så det må være en 50/50. 

Forever 21 eller Urban Outfitters? 
Jeg syntes virkelig at begge butikker, har det fedeste tøj, men jeg må sige forever 21.

Abercrombie eller hollister? 
Abercrombie, jeg syntes de har noget så fedt tøj. 

Hår 

Krøllede eller fladt? 
fladt hår, jeg elsker også krøller men jeg syntes bare til mig er det mere naturligt med fladt hår. 

Knold eller hestehale? 
Hestehale! jeg sætter ikke så meget mit hår op i en knold. 

Hårnåle eller spænder? 
hårnåle

Hårspray eller gel? 
Hårspray, det er meget nemmere for mig og jeg syntes og at det holder længere. 

Langt eller kort hår? 
Langt hår, jeg elsker mit lange hår og jeg ville aldrig få klippet mit kort. 

Lyst eller mørkt hår? 
Jeg syntes virkelig begge hårfarver er flotte. Jeg ville gerne have mørkt hår, men ja jeg elsker selvfølgelig også mit lyse hår. 

Løst eller opsat hår? 
Løst, det er det jeg har til hverdag og det er bare nemt for mig :) 

Random

Regn eller sol? 
Jeg elsker solen og når det er varmt, dog syntes jeg også det er hyggeligt når det regner. 

Sommer eller vinter? 
Sommer, jeg hader når det er koldt og der er masser af vind. 

Forår eller efterår? 
Forår, jeg elsker forår. Fordi det er tæt sommeren og jeg har fødselsdag i foråret. Så det er jo bare super skønt. 

Chokolade eller vanilje? 
Jeg bryder mig ikke om nogen af tingene, men jeg kan sige at jeg elsker hvid chokolade (hvis man kan sige det sådan (?) ). 

Så det var de spørgsmål, jeg kommer ikke til at blogge imorgen fordi jeg skal til København. Så ja, vi ses på lørdag eller Søndag. Knus. 


2 kommentarer:

  1. Ret fedt indlæg, måske jeg også skulle lave sådan en. <3

    Har du måske lyst til at følges? <3

    http://amorspil.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Fedt indlæg, men måske lidt langt :-)

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR