06/06/2014

Todays shopping

Hej piger. Idag var jeg i Aarhus, med mine 2 veninder Celine & Kristine. Jeg besøgte bland andet Normal, som er den nye butik i Aarhus, og den er så fantastisk! Jeg købte 2 batiste dry shampoo´s, som jeg har ledt efter i noget tid. Jeg var også lige et tur i mac (surprise), jeg købte en paintpot som jeg glæder mig til at prøve og en pro pan i farven Gesso som er en mat hvid. Jeg ville sætte mig til at se The Vampire Diaries, som jeg har været besat her i denne uge. Jeg håber i har det godt! knus.

2 kommentarer:

  1. Fine køb!
    Har du måske lyst til at følges over GFC? <3

    http://Pigen-Med-Togskinnerne.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Lyder hyggeligt! Og lækre køb :-)

    Kig gerne forbi:
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR