03/07/2014

SUNKISSED SUMMER TAG

Hej piger. Jeg rejser snart sydpå, så her kommer der et indlæg til jer. Jeg kommer hjem om et par dage, og jeg håber jeg kan få fikset 2-3 indlæg til jer dernede. Jeg skal til Ungarn, Polen og Tyskland så der ville komme en del billeder på bloggen (enten efter jeg er kommer hjem, eller dernede) fra de forskellige lande. Jeg tænkte jeg ville lave et tag, som omhandler sommeren.
Hvornår går/gik du ud af skolen? 
Jeg fik sommerferie d. 27 juni, men jeg "går" ud af skolen om 3 år.
Strande eller pools?
Pools
Skal du ud og rejse? Hvis ikke hvad er din drømmerejse?
Jeg skal som sagt til Ungarn, Tyskland og Polen. Hvis jeg skulle vælge en drømmerejse, måtte det være USA (New York, Miami, LA)
S´mores eller is?
Jeg har ingen idé om hvad S´mores er, så jeg må holde mig til is, haha
Hvad er dit sjoveste sommer minde?
Jeg var i USA i 2012, hvor vi kørte rundt i et par stater, så det være generelt hele turen (!)
Bliver du brun eller solbrændt?
Jeg bliver først solbrændt, og derefter brun, ja. 
  Hvordan sætter du dit hår om sommeren?
Det kommer an på hvad jeg skal. Stranden foretrækker jeg hestehale, og når jeg ude og spise glatter jeg mit hår eller krøller det. 
Min favorit summer neglelak?
Loreal Paris Color Riche kollektionen i farverne "Sassy Pink" og "Shocking Pink"
Ville du helst tilbringe din dag ved poolen eller indenfor og se netflix?
Herhjemme må jeg indrømme netflix, og når jeg er ude rejse så må det være poolen. 
Solbriller eller hatte?
Solbriller, jeg går ikke ofte med hatte 
Hvad er din y-sommersang?
Sommer Forever - Megan Nicole, Summer - Calvin Harris og Don´t Stop - 5 Seconds of Summer
Har du nogen summer bucket liste?
Prøve at bliver mere brun, haha
Bikinier, Tankinis eller badedragt?
Bikinier og badedragter
Musthave sommer makeup produkt?
BB cream og en vandfast mascara
Hvad er det bedste ved sommeren?
Ingen skole, godt vejr, rejser, shopping....

Jeg håber i har haft en fantastisk sommerferie indtil videre, knus

Husk at følge min instagram (agnesejensen_) for daglige updates :)) 

4 kommentarer:

  1. Lyder som en rigtig lækker ferie - god tur :)

    SvarSlet
  2. Din blog er virkelig fin! Ny læser her :)) Keep up the good work !! Knus
    Xx Moniquemaries.blogspot.dk

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR