10/10/2014

OUTFIT // MY HOLIDAY, NEW JACKET

 
 

Jakke: Vero Moda, T-shirt: Envii, Jeans: H&M, Sko: Converse All Star
Så er det endelig ferie, og hold da op hvor er det dejligt med en pause fra lektierne og den travle hverdag. Jeg ved ikke hvor meget blogging det bliver til i denne uge, da jeg tager med Celine i sommerhus i Vestjylland. I morgen står det også på shopping og film med Kristine, så det skal nok blive hyggeligt. Vi skal for resten se 1D live movie, omg!! Nå, men i onsdags var jeg ude at tage outfitbilleder med Celine, Frederikke, Kristine og Victor (skud ud til jer.) Jeg var iklædt for første gang i efteråret min nye vinterjakke. Det er jo faktisk ved at blive en smule koldere, hvilket er ret ærgerligt, da jeg savner sommeren sindssyg meget! Nå, men hvad byder jeres ferie på? knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR