23/10/2014

THE AUTUMN TAG

Puha, det er over 2 uger siden jeg sidst har blogget. Ferien er ovre og vi skal snart have karakterer derfor har jeg fokuseret lidt mere på det. Desuden var "blogger.com" lidt ude af kontrol i går, og dette indlæg skulle egentligt være lagt op i går. Jeg mangler også lidt inspiration til blog indlæg, så hvis i har nogle forslag, så gerne skriv nogen nede i kommentaren. Nå, men det er ved at være lang tid siden at der har været et tag på bloggen, så hvorfor ikke?  
 Favorit ting omkring efteråret?
Selvom jeg nogle gange savner sommeren, så er kulde seriøst noget af det bedste omkring efteråret. Det er ikke ALT for koldt, men sådan tilpas koldt. Desuden er en Pumpkin Spice latte fra Starbucks ikke helt dårligt ;)
Favorit drik?
Generelt bare te, jeg er vild med mango te, haha.
Favorit duft?
Det ved jeg faktisk ikke, men det må nok være appelsinduften(?)
Favorit læbestift?
Det er faktisk ikke en læbestift, jeg har som favorit ligenu, men derimod en lipliner fra Mac der hedder "dervish" den er så fin og er en pink-brun farve.
"Go to" dagcreme?
Jeg har ikke en specifik dagcreme for efteråret, men ligenu bruger jeg en dagcreme fra Anglemark.
"Go to" øjenskygger i efteråret?
Jeg er vild med de mørkere matte farver, som fx dem fra Naked basics paletten.
Favorit band/sanger at lytte til?
The Neighbourhood med sangen "sweater weather."
Favorit outfit i efteråret?
Et stort tørklæde, combat boots, stramme jeans og en sweater
Favorit sted at være?
Derhjemme med en kop te eller i skoven
 
Jeg ejer ingen af de ovenstående billeder.

2 kommentarer:

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR