18/11/2014

TUESDAY SERIES



Jeg har i dette indlæg samlet mine favoritter af serier. I det seneste år har jeg set utrolig mange serier, og selvfølgelig er der nogen som jeg synes er kedelige, og jeg må indrømme at det er de mest klassiske serier som er mine favoritter. Her er mine favoritter over 2014: Gossip Girl, New Girl, Pretty Little Liars, The Vampire Diarias, Teenwolf og til sidst Orange is the new Black. Jeg er ligenu i gang med en ny serie, som jeg ikke rigtig har nogen mening om. Jeg fik den anbefalet fra nogle af mine veninder, og serien "Make it or break it." Hvis nogen af jer kender nogle serier, som jeg skal tjekke ud, så skriv nede i kommentaren og følger i med i sæson 6 af TVD?:)

1 kommentar:

  1. Jeg tror også snart jeg må få set Orange is the new black - den siger alle så meget godt om ;)

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR