01/12/2014

IDEAS FOR CHRISTMAS GIFTS


IDEAS FOR CHRISTMAS GIFTS
Her har i lidt inspiration, til juleønsker. Der er nogle der er lidt dyre, men også nogle der koster mindre. Jeg har valgt ikke at sætte fokus på så mange beautyprodukter, men hvis i ville have et indlæg med et par beauty produkter, så ville jeg gerne lave det. Jeg har selv ønsket mig nogle af tingene, og jeg lægger også min ønskeliste ud i løbet af de næste 2 uger. Det er jo den 1. december idag, og jeg kommer desværre ikke til at lave julekalender i år - som jeg gjorde sidste år. Grunden er umiddelbart, at jeg ved at jeg ikke har tid og derfor bliver det bare "normal" blogging :) Jeg håber i har haft en god 1. december! knus
- Link til min polyvore  HER

2 kommentarer:

  1. Rigtige gode julegaveidéer, du har samlet! :-) Der er mange af dem, der gerne må ligge under vores juletræ - med mit navn på! ;-)

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR