17/06/2015







Her den de seneste uger er der sket en del og jeg tænkte at jeg ville lave et lille update post. Sidste weekend tilbragte jeg min tid med Laura i hendes sommerhus og det var jo sindssyg godt vejr! I denne weekend var jeg sammen med nogen af mine tætteste veninder i mit sommerhus, hvor vi spillede minigolf, spiste lidt usundt og havde det super hyggeligt! Så i går var jeg til min tredje One Direction koncert og de var så dejligt at dem igen, de laver altid et super godt show. Her i aften var jeg ude og spise pizza med min familie, så det har været nogle oplevelsesrige uger og nu nyder jeg bare at der kun er omkring en uge tilbage af 7 klasse.
Hvordan har i tilbragt jeres sidste uger før sommerferien?
Knus 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR