01/06/2015

The perfect product

The perfect contour

 
Det er endelig Juni og der er kun nu 3-4 uger til sommerferien (lækkert.) Derfor tænkte jeg at jeg ville dele min ynglingssommerprodukt, nemlig bronzer. Jeg synes at bronzer kan give ethvert makeup look en rigtig flot glød. Jeg er ligenu super glad for min Chanel bronzer, og den kan klart anbefales, den er dog lidt dyr - men det er virkelig det værd. Nars illuminator i Laguna står på min "want to buy" liste ligenu, da jeg har set den i et par youtube videoer og den ser virkelig ud til at være god! Ellers har jeg hørt meget om det populære Anastasia contour kit. Det er super smart at der så mange forskellige farver, så der er noget for enhver hudtone.  
Hvad er jeres ynglingsprodukt til sommeren?
Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR