15/07/2015

NEW IN

Just Female Top: HER, Marc Jacobs t-shirt: HER (udsolgt)
Her i mandags var jeg i Aarhus for at få købt de sidste ting til Frankrig. Jeg fik købt en blå top fra Just Female, som var sat ned til 200 kr. i Salling, den er dejlig luftig og er virkelig fin. Jeg havde et tilgodebevis til Marc Jacobs og besluttede mig for at købe en af deres "city tee´s," da jeg havde kigget på den i noget tid. Den koster omkring de 500 kr, hvilket er rimelig pricey for en t-shirt, men jeg fortryder bestemt ikke købet. 
Hvad synes i?
Knus

9 kommentarer:

  1. Rigtig lækre køb - kan blive lidt misundelig over Marc Jacobs t-shirten, hehe ;-)

    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Den er super lækker <3

      Slet
  2. Er vild med den t-shirt fra Marc Jacobs! Fine køb:)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  3. Hvor er de fine! :)

    Cathrine
    // tiiner.dk

    SvarSlet
  4. Virkelig fine ting - er vild med t-shirten fra Marc Jacobs :-)

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR