08/07/2015

NEW REAL TECHNIQUES BRUSH



Real Techniques børste - Magasin HER
Jeg var i Aarhus her i går og fik købt en real techniques børste, som har stået længe på listen over produkter/ting jeg skulle købe. Jeg har allerede 5 børster fra RT og de er mine favoritter. Jeg ville dog ikke bruge den til blush, men til Foundation eller bronzer - da jeg synes at det ville den bedst egne sig til. I hvert fald kan den anbefales samt alle de andre børster fra Real Techniques.
Vores er jeres ynglingsbørster fra?
Knus





4 kommentarer:

  1. Jeg kunne virkelig godt tænke mig en RT børste!! De fleste jeg har er bare fra Ebay, men fungerer egentlig meget fint :)

    annamoellerlarsen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. De er så lækre! Kan varmt anbefales <3

      Slet
  2. Har selv denne og er super glad for den, godt køb!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, den er virkelig skøn <3

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR