29/07/2015

Outfits for rainy days

Outfits for rainy days

Eftersom vejret i Danmark er ret skuffende ligenu, har jeg lavet nogle outfits, som tilpasser sig vejret. Jeg er blevet helt vild med Céline taskerne her på det seneste og drømmer om deres "mini luggage bag," den er virkelig skøn! Ellers er et par klassiske boyfriend jeans fra Mango med denne oversized sweatshirt er også en fin sammensætning. 
Jeg har faktisk hørt lidt om at vejret bliver en smule bedre her den sidste uge af sommerferien og det er dejligt nu hvor jeg tager i sommerhus.
Hvad har i brugt sommerferien på? 
Knus

13 kommentarer:

  1. Fine outfits! Jeg har brugt sommeren på Mallorca og i Skagen -og nu skal jeg bare hygge mig hjemme i Danmark (:

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder hyggeligt! Ville rigtig gerne til Mallorca en dag :)<3

      Slet
  2. Vildt fede bukser!!

    // Justanotherpaiir.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, de er virkelig fede!

      Slet
  3. Lækre outfits, men håber nu på at det gode vejr snart kommer til Danmark, så jeg kan nyde lidt af den danske sommer, før jeg flytter til Hong Kong om to uger (:
    http://cammi.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder spændende! God tur til Hong Kong :)<3

      Slet
  4. Jeg krydser også fingre for at vejret bliver bedre, så lad os se :)

    mariasschmidt.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lad os se - synes nu det er blevet lidt bedre :)

      Slet
  5. Sikke nogen fine outfits:)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  6. Super fine outfits !
    Jeg har mest været rundt i min ferie, i sommerhus, Holland og Jylland. Så det gælder bare om at slappe af det sidste af ferien, og nyde den sol som forhåbelig kommer snart.

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Rigtig lækre casual/basic outfits Agnes! Dem ville jeg elske at hoppe i på en køligere dag. ;-)
    - Ha' en dejlig aften.

    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet
  8. Virkelig lækkert outfit, perfekt til sensommer :)

    www.moderngirl.dk

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR