23/07/2015

PARIS

Jeg er kommet hjem efter en uges ferie i Frankrig. Jeg kunne ikke opdatere på bloggen pga. af manglende internet, men jeg tog alligevel nogle billeder fra vores Paris tur om lørdagen. Vi boede lidt uden for Paris på en campingplads, hvor vi kunne bade, sejle og lave andre aktiviteter. Vi fik set de fleste steder i Paris som Eiffeltårnet, Notre Dame, Louvre og mange flere. Det har været en rigtig hyggelig ferie og kunne det tænkes at jeg skulle vise jer lidt af hvad jeg har købt?
Knus 

15 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare skønt ud:)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. Hyggelige billeder! Vil også selv gerne til Paris en dag. :-)

    http://www.benyasuwan.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det en sindsyg skøn by! Kan klart anbefales herfra :-)

      Slet
  3. Paris er sådan en smuk by!! Håber at du har nydt det!

    SvarSlet
  4. Wow the pictures are beautiful<3 Your blog is so chic thanks for sharing:) Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    SvarSlet
  5. Paris er bare den skønneste by - var der selv i påskeferien.
    - Sikke nogle flotte billeder, du har taget! Jeg får helt lyst til at komme derned igen ;-)

    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og ja, den er virkelig den skønneste by :) <3

      Slet
  6. Det ser super skønt ud !

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Håber du har haft en god ferie - skønne billeder :))

    mariasschmidt.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. I lige måde! Mange tak :)<3

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR