08/08/2015

Back to school bags

Back to school bags

Jeg er kommet hjem fra en uges ferie i Nordjylland og lovede, at  update jer med et nyt post enten igår eller idag. Da jeg skal starte i skole på mandag, har jeg valgt at lave lidt inspiration til en ny skoletaske. Jeg synes personligt at ASOS har et kæmpe udvalg af tasker til billigere penge og selvom det er rigtig læder - så koster det ikke alverden. Der er både sorte og farverige tasker, så der er lidt for en hver smag. 
Hvornår starter i i skole igen? 
Knus <3 
 

6 kommentarer:

  1. Fin collage - er vild med de tre nederste!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. Super fine tasker, den første sorte er utrolig flot:)

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Ja, den er super flot :)

      Slet
  3. Hvilke fine tasker, du har fundet her! Og jeg skal ikke i skole - har taget et sabbatår ;-)
    Men nyd skolen!

    Kig gerne forbi:
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du heldig, godt sabbatår - nyd det! :)

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR