16/08/2015

My favorite makeup products

Jeg har i dag valgt at samle mine absolutte ynglingsprodukter jeg har prøvet gennem tiden. Der er rigtig mange forskellige produkter, lige fra drugstore til high end. Mine ynglingsmascaraer er fra Lancome og er primært fra deres "hypnose" serie, de er til tider på tilbud og min seneste fik jeg for blot 150 kr. Jeg har også valgt at tage Mac fix+ med på collagen, da den for mig er et halvt makeup-produkt og halvt hudpleje-produkt, man kan bruge den til alt indenfor makeuppens verden. I har set nogen af produkterne i tidligere posts og de er stadig favoritter. 
Jeg har i dag været i Brønderslev til en hyggelig familiesammenkomst og var derfor oppe klokken 07.00 for at tage toget til Aalborg og videre til Brønderslev. 
Hvad er jeres dag gået med?
Knus <3

4 kommentarer:

  1. Mega lækre ting, jeg gad godt prøve hver og en!:)

    annamatildehv.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Lækker collage, er også helt vild med Lancomes mascara!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR