02/10/2015

Autumn sweaters

Autumn sweaters

Da efteråret begynder at træde ind, har jeg valgt at lave en lille collage med nogle lækre sweaters/sweatshirts til efteråret. Det er personligt nogle farver som er mere mig, da jeg mest er til sort, hvid og grå. Alle mærkerne er også nogle jeg beundrer rigtig meget, da de formår at lave de flotteste kollektioner hvert evig eneste år. Jeg er specielt vild med Isabel Marant Etoile fall-winter kollektionen, som indeholder en masse items, der har et specielt udtryk - men ikke for specielt.
Hvad synes i?
Knus <3  

16 kommentarer:

  1. Hvor ser de alle lækre ud, er helt vild med den sidste:)

    hav en god dag
    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. elsker den første den ser mega lækker ud

    http://lifestylexblogger.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Den i midten øverst er vildt fed -bare ærgerligt at den er så dyr. Håber at du har en god søndag (:

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. I love sweaters for fall/winter, they are so warm and soft! Great choices dear! ^-^
    Have a lovely day!
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    SvarSlet
  5. Sikke lækre sweaters - ville ikke have spor imod at eje dem alle ;-) Men hvis jeg var tvunget til at vælge, blev det nok den sidste.
    - Ønsker dig en dejlig aften :-)

    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også min favorit! Tak og i lige måde :-) <3

      Slet
  6. Nr. 2 og nr. 6 - hold op de er fine! Men man kan bare heller aldrig få for mange sweaters ;-)

    / http://homesara.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt rigtigt - de er simpelthen for lækre! :)

      Slet
  7. Jeg går aldrig selv med sådan nogle tykke trøjer, da jeg får det for varmt, desværre. Men de er super flotte!

    xoxo
    // Cathrine
    www.tiiner.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan godt blive lidt varmt i længden, det har du helt ret i! :)

      Slet
  8. Rigtig fin collage og lækre strikketrøjer :-)
    www.sarahskjoedt.dk

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR