26/10/2015

Coats for winter

Coats for winter

Jeg er i dag lavet en lille collage med 8 styks jakker til henholdsvis efterår og vinter. Jakkerne er i den dyre prisklasse, så det ville måske være noget hvis jeg lavede en med lidt billigere jakker til en rimelig pris (?) Jakkerne er igen i de farver som jeg er mest til sort, hvid og grå. Jeg skal også snart selv ud og kigge efter en vinterjakke og et par vinterstøvler og tror at jeg ville kigge i & Other Stories og Zara. Der er for nogle uger siden kommet en & Other Stories i Aarhus, og det er en virkelig flot butik - helt klart et kig værd. 
Hvad synes i? :-)
Knus <3

4 kommentarer:

  1. Hvor er de alle fine -har kigget efter en lignende jakke længe, så tak for inspiration (:

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt! Mange tak for din kommentar :-)

      Slet
  2. De er alle super lækre!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR