25/11/2015

1. december - Mine juleønsker 2015

Mine juleønsker 2015

Så blev det ENDELIG december, og jeg ville fremover blogge hver anden dag i december måned. Dog bliver der også et blogpost i morgen, så vi får juleaften med senere på måneden. Jeg tænkte, jeg ville skyde julekalenderen i gang med mine juleønsker i år. Jeg stod for et par uger siden, og ikke vidste hvad jeg skulle ønske mig. Jeg havde absolut ingenting i tankerne, men så kiggede jeg lidt forskellige steder på nettet og fik inspiration. I kan også bruge dette som inspiration, der er mange forskellige prisklasser, hvilket jeg synes jeg vigtigt, når man laver ønskelister. Jeg ville om et par dage komme med nogle flere juleønsker til inspiration.. 
Hvad synes i? 
 God jul
Knus <3  

6 kommentarer:

  1. Lala Berlin tørklæde gad jeg virkelig også eje! Dog står den desværre ikke øverst på listen ;)

    http://benyasuwan.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også lækkert, men desværre ret dyrt :-)

      Slet
  2. Lækker collage! Stolen er bare super fin :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR