01/11/2015

TOP 3 / MAC COSMETICS



Jeg fandt disse billeder på mit kamera forleden, og ved faktisk ikke hvorfor det aldrig blev til et post - så her er det! Jeg har gennem de sidste 2 år købt Mac og jeg i dette post har jeg samlet mine 3 favoritter.
Først Mac Pro Longwear concealer, hvor jeg er startet på min anden "tube." Ellers deres pudder Studio Careblend, som jeg fik i julegave sidste år og til sidst mine en palette med 4, hvor jeg selv har håndplukkede farverne. 
Har i nogen ynglingsprodukter fra Mac? 
Knus <3
 
Links:

6 kommentarer:

  1. Paletten er bare super fin!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også rigtig glad for sammensætningen af farverne :-)

      Slet
  2. MAC har bare de lækreste produkter. ;-) Har selv brugt flere tuber af MAC PRO LONGWEAR concealeren!
    Paletten er bare for fin, er især ret så vild med den lyserøde farve. Virkelig et julegave ønske herfra. :-)

    Jeg har nomineret dig til den engelske “the Liebster Award tag”! Du er blevet nævnt på mit Liebster indlæg her: http://blogbysine.blogspot.dk/2015/11/the-liebster-award.html Det er en rigtig god måde at blive synliggjort på her i blogverdenen. Når du har svaret på de stillede spørgsmål, vil jeg rigtig gerne læse dine svar, så giv mig et hint, når du har postet dem. ;-)

    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg poster det senere på ugen! Tak for nomineringen :-) <3

      Slet
  3. Super fede produkter og farver i paletten

    http://lifestylexblogger.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Elsker Mac ;)
    Super lækre produkter

    // www.bysterup.dk

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR