14/12/2015

14. december - The Christmas Tag


Hvad er din ynglings julefilm?
Alene Hjemme er helt sikkert en klassiker, som jeg kan se om og om igen. 
Åbner du dine gaver juleaften eller julemorgen?
Jeg åbner mine gaver juleaften, og kan slet ikke forestille mig at åbne sine gaver om morgenen, men det kunne være sjovt at prøve det.  
Har du et favorit juleminde? 
Nej, jeg har mange men jeg har ikke et specifikt favorit juleminde.
Ynglings julemad?
Det må være risengrød, det er altid en vinder. 
Ynglings julegave?
Det er svært at vælge da jeg har fået mange gode gaver gennem årene. Jeg fik dog en Sony Ericsson et par år tilbage og det var "iphonen" dengang, så den blev jeg rigtig glad for. 
Har i nogen juleaften traditioner?
Vi har de seneste år fået mandelgaver allesammen, men det er vist slut nu ;) 
Hvad er der øverst på juletræet?
Vi har en stjerne øverst på træet hjemme hos os.
Hvad var det mest ekstravagante, sygeste og vildeste du ønskede dig som barn, men som du aldrig fik? 
Jeg ønskede mig aldrig rigtig noget vildt, og da jeg spurgte min mor kunne hun ikke komme i tanke om noget. Jeg har nok ønsket mig noget der var sygt, men det var ikke ekstravagant nok til at mine forældre kan huske det ;)
Hvad er det bedste ved jul?
Det er "hyggen" i det hele taget. Det med at hente juletræet, pynte op i huset og bage vaniljekranse i lange baner. Det er vel bare december i sin helhed. 

2 kommentarer:

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR