16/12/2015

16. december - My favorite makeup products

My everyday makeup


Jeg har i dag samlet mine favorit produkter, som jeg har brugt eller stadigvæk bruger til hverdag. Jeg er stor tilhænger af både high-end og low-end produkter. Et af mine ynglingsmærker er Sleek Makeup, som jeg det seneste år har købt en del af i udlandet. De laver virkelig gennemførte produkter. Jeg er desuden meget glad for min mascara fra Origins, som er en af de bedste jeg nogensinde har prøvet. Ellers er jeg fast tilhænger af Mac´s pudre, som er mine favoritter af de pudre jeg indtil videre har købt. 
Har i nogen ynglingsprodukter?
God jul <3
Knus  

2 kommentarer:

  1. Jeg er super glad for min CC Complete Cream fra Youth Lab . Den bruger jeg hver dag! :D

    // Cathrine
    www.tiiner.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har aldrig hørt om den, det kunne være man skulle tjekke den ud :D

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR