30/01/2016

I want to try

I want to try

Efter et par afleveringer og nogle timers lektier har jeg endelig fundet tid til at lave et post til jer. Jeg har i dag valgt at samle et par makeupprodukter, som skulle være sindssyg gode. Så vidt jeg ved, kan man ikke få Lorac pro palette i Danmark, hvilket er ret ærgerligt. Hvis jeg kommer til USA i fremtiden, skal den helt sikkert med hjem! Ellers er Diors spray foundation også en produkt, som jeg bestemt ikke ville have noget i mod at prøve. Jeg synes ideen med foundationen er virkelig cool. 
I dag har jeg fejret min venindes 15 års fødselsdag, og så sluttede dagen af med en aflevering til mandag. Skolen fylder en hel del for tiden, og det er primært derfor der ikke er blevet lavet noget til jer. Der venter sig en samfundsfagsaflevering på nogle sider i morgen, så den skal jeg også lige have lavet færdig.
Har i et makeupprodukt som i ikke ville have noget i mod at eje?
Knus   

4 kommentarer:

  1. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få prøvet en Too Faced palette. Det er ærgerligt at mange af de kendte makeup mærker ikke kan fås i Danmark. Nogle kan findes i Sephora men ellers er det virkelig svært at opstøve!

    www.moderngirl.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er vildt trist! Man kan vist kun skaffe Too Faced i Sephora i København, men det er jo rimelig nedern når man er i Jylland! :-)

      Slet
  2. super fedt indlæg og wow jeg kunne også godt tænke mig at prøve alle de makeup produkter.

    lifestylexblogger.blogspot.dk

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR