08/01/2016

Udsalgsfavoritter

Udsalgsfavoritter

Hej piger. Så er hverdagen for alvor vendt tilbage, og de første afleveringer har allerede meldt sin ankomst. Jeg har dog fundet tid til at lave et post til jer med mine udsalgsfavoritter. Jeg har primært fokuseret på lidt dyrere varer, da de normalt koster mere. Jeg er specielt vild med Ganní´s jakker, der er på tilbud ligenu. Jeg overvejer stærkt at klikke en hjem, da jeg stadigvæk ikke har fået købt en vinterjakke.
Har i nogen udsalgsfavoritter?
Knus

8 kommentarer:

  1. Super fedt outfit er helt vild med trøjen

    lifestylexblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Lækker collage, er vild med både nr. 2 og 3!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  3. Smuk collage, er vild med den fine strik :D

    SvarSlet
  4. Hatten er godt nok fin ;)

    www.bysterup.dk

    SvarSlet
  5. Uha, hvor er den grå blazer super lækker!! :)

    http://camillajulie.looklab.dk/

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR