06/02/2016

Brows

Brows

Efter et par dages sygdom er jeg tilbage. Jeg har i dag valgt at finde et post fra gemmerne. Jeg har tidligere på bloggen nævnt et par forskellige produkter under en bestemt kategori. I dag er det øjenbryn, der bliver fokuseret på. Jeg har håndplukket nogle produkter, som jeg har hørt rigtig godt om gennem tiderne. Selv ville jeg rigtig gerne prøve Anastasia brow wiz, som skulle være sindssyg god. Jeg investerer ikke specielt meget i øjenbrynsprodukter, og køber dem mest når jeg er en tur i udlandet. Jeg er selv meget glad for Omega fra Mac og deres øjenbrynsgel. 
Har i et ynglings øjenbrynsprodukt?
Knus

3 kommentarer:

  1. Super fedt indlæg
    Normalt bruger jeg egentlig bare elf brow kit da det fungere fantastisk godt for mig.
    Hav en dejlig dag

    lifestylexblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Den har jeg også hørt godt om! God aften :-)

      Slet
  2. Jeg er utrolig glad for Brow By Mii. De er utrolig gode også nemme at have med at gøre :)
    Er du interesseret, så lavede jeg faktisk et indlæg omkring dem lige inden nytår :)
    http://www.idasblog.dk/2015/12/fa-perfekte-nytars-bryn.html

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR