20/02/2016

Hvad jeg købte i Skagen

Der var lidt problemer da internettet ikke virkede på min computer i Skagen, så da jeg skulle til at lave et post til jer, kunne jeg desværre ikke. Jeg er nu kommet hjem efter 4 dage i Skagen, og jeg fik købt 2 nye items. Jeg blev faktisk overrasket over udvalget heroppe, da jeg havde en lille tanke om at der ikke rigtig var noget for mig - men det var der heldigvis.
Jeg fik et par nye sko fra Ilse Jacobsen, som er rimelig basic og enkelte. Det er efterhånden svært at finde et par sko, som ikke alle har - så dem er jeg rigtig glad for. Ellers købte jeg også lige et par "glimmersokker" med hjem fra mp Denmark, som jeg også er rigtig glade for.
I dag har det stået på 18 års fødselsdag hos min kusine, og så har jeg også fejret min lillebrors 12 års fødselsdag. 
Hvad har i brugt jeres vinterferie på indtil videre?
Knus
 

9 kommentarer:

  1. Super fede sneaks!
    Kram, http://www.emma-kirstine.dk

    SvarSlet
  2. Skoene er super lækre!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  3. Skoene er så flotte!!

    www.elinetychsen.com

    SvarSlet
  4. Super fede sneakers :D

    www.bysterup.dk

    SvarSlet
  5. Rigtig lækre sneakers, de vil se så smarte ud med "glimmersokkerne" til. Har også selv købt et par basic sorte sneakers for nylig - det går man aldrig galt af i garderoben ;-)

    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR