23/03/2016

Hvad jeg senest har købt

Brow fix fra Nilens Jord: HER, Børste fra Real Techniques: HER
Her i mandags købte jeg 2 beautyprodukter, som jeg har set på længe. Real Techniques børster har altid været mine favoritter, og jeg valgte derfor at købe en ny til samlingen. Denne gang en expert face brush, som jeg har hørt vanvittigt godt om. Jeg har længe tænkt på at købe en brow fix i transparent. Den behøvede ikke at være fra et bestemt mærke, så jeg endte med at købe den fra Nilens Jord og set udfra de 2 dage jeg har brugt den, er den rigtig god.
Har i købt noget på det seneste?
Knus 

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre køb! Jeg elsker Real Technique børster - har selv en lille samling, som jeg bruger dagligt.

    Ønsker dig en rigtig god påske, Agnes :-)
    Knus www.blogbysine.blogspot.com <3

    SvarSlet
    Svar
    1. De er så gode! Rigtig god aften til dig :-)

      byagnesjensen.blogspot.dk

      Slet
  2. Uh, jeg elsker produkterne fra Nilens Jord og har også overvejet brow fix :)

    God søndag, http://emma-kirstine.dk

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR