20/03/2016

Jackets for spring

Jackets for spring

Der er været en del stilhed på det seneste på bloggen og jeg har haft nogle problemer med at uploade billeder, men har endelig fundet en løsning. Det er blevet rigtig forårsvejr her hvor jeg bor, hvilket er super dejligt. Jeg har endelig fået påskeferie, som var ret tiltrængt efter lange uger med skolesager. I dag har jeg samlet nogle overgangsjakker, som jeg er ret stor fan af, og jeg ville bestemt ikke have noget i mod at eje dem ;) Bombers bliver nok den helt store trend til foråret - jeg har i hvertfald overvejet at bestille en hjem. Ellers er en læderjakke en god klassiker, som aldrig går af mode :-)
Har i en favorit?
Knus


5 kommentarer:

  1. De er alle super fede - er især vild med den første :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. Den grønne bomber (øverst) er virkelig fin! :)

    www.amydyrholm.com

    SvarSlet
  3. Sikke nogle cool jakker.....jeg kan jo slet ikke vælge :-D

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR