08/05/2016

I would love to wear

I would love to wear


Er du vanvittig, det er godt vejr i Danmark for tiden. Her i Skanderborg har vi 20 grader, hvilket ikke er til at klage over. Jeg har aldrig lavet en post som dette, men tænkte at det ville falde i god jord. Jeg er vild med off-shoulder trenden, og har fundet denne fine en fra Zara til 300,- Et par Rayban er en klassiker, som passer til alt. Sandalerne synes jeg er rigtig fine og enkelte, så det kunne være man skulle klikke sådan et par hjem.
Den kommende uge står på en masse, jeg har skriftlige prøver mandag og tirsdag og så runder jeg lige ugen af med min fødselsdag lørdag. Nu ville jeg gå ud og nyde det gode vejr - rigtig god dag til jer alle.
Knus

5 kommentarer:

  1. Super fed collage
    er helt vild med skoene
    håber du har en skøn dag

    lifestylexblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Er vild med toppen, den er super fin :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR