01/05/2016

Steal her style - Kendall Jenner

Steal the style - Kendall Jenner

Sidste gang jeg lavede dette post var det med Gigi Hadid, og derfor synes jeg det var på tide at lave en med Kendall Jenner. Jeg er personlig ret vild med Kendalls stil og hun formår altid at sammensætte de flotteste items. I dag har jeg valgt dette outfit, da jeg tænker det passer godt til foråret og sommeren. Er ret vild med hendes jakke og fandt en lignede til de 650 kroner, som ikke er en særlig gal pris.
I dag er det faktisk også 1 år siden jeg blev konfirmeret, hold op tiden går hurtigt. Maj byder også på lidt af hvert. Der er skriftlige prøver, min fødselsdag og sommerhustur med mine skønne veninder.
Hvad byder jeres maj på?  
Knus

1 kommentar:

  1. Jeg er vild med total sorte outfits - cool at hun lige tvister det med hvide sko :-)

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR