27/07/2016

OUTFIT / SITGES

Sunglasses: H&M, T-shirt: Monki, Skirt: Neo Noir, Shoes: Birkenstock
Vi spiste ude ca. hver anden dag, og ovenover kan i se mit outfit fra en aften, hvor vi spiste ved havnen. Jeg modtog for et par uger siden et par Birkenstock, og har brugt dem ligesiden. De er gode at gå i - dog ikke når man shopper 9-10 timer i Barcelona, men ellers har de været en succes lige siden jeg modtog dem. Jeg fandt nederdelen i butikken Norr i København, og den skal jeg helt sikkert ind i når jeg besøger København i næste uge. 
Hvor har I været henne denne sommer?
Knus

6 kommentarer:

  1. Er vild med din nederdel, den er simpelthen så fin!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. Sikke et lækkert sommeroutfit!! :-)
    Kram,

    http://nikkilund.dk

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR