25/07/2016

Pictures from Spain

I forgårs kom jeg hjem fra Spanien, hvor jeg har været de seneste 2 uger sammen med min veninde Celine og hendes familie. Det hele startede med at vores bagage forsvandt pga. af strejke og derfor havde vi ikke bagage de første 5-6 dage af ferien. Selvom det var lidt af en udfordring, så lærte jeg alligevel at man ikke behøver en masse når man rejser. Jeg ville lige påpege at vi rejste med Lufthansa og de kan bestemt ikke anbefales, hvis i overvejer at booke en flyrejse hos dem. Nå, men det var nogle rigtige spændende og gode 2 uger vi havde dernede set bort fra mistet bagage og forsinket fly (på hjemturen var begge vores fly forsinket.) De fleste dage lå vi på stranden, hvor vi spiste frokost, solede os og så fik vi også nogle gode svømmeture. To af dagene besøgte vi Barcelona, hvor vi i første omgang shoppede makeup og den anden omgang stod på tøj. Jeg blev faktisk ret overraskende over Mangos udvalg dernede, og det er helt sikkert en butik der skal besøges igen. Hvis i kunne tænke jer at se nogle af de ting jeg har købt, så laver jeg et post med det. Den næste uge skal tilbringes i sommerhus i Nordjylland, så det bliver hyggeligt.
Jeg håber i har en god ferie!
Knus

6 kommentarer:

  1. Ser skønt ud, kunne godt lige bruge sådan 2 uger - bortset fra delen med bagagen ;-)

    www.amaliefernande.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også rigtig lækkert! :)

      Slet
  2. Det ser virkelig fantastisk ud i Spanien ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også et fantastisk sted :)

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR