30/07/2016

Summer favorite

Flowy skirts

Jeg er på det seneste blevet ret vild med nederdele. Jeg gik med dem uafbrudt i Spanien og ovenover kan i se mine favoritter fra et par forskellige mærker. Jeg har især en kærlighed til Isabel Marants nederdele som er unikke og mønstrene sidder altid lige i skabet. Mango og Neo Noir har også et fint udvalg og som jeg nævnte for et par dage siden, var jeg ret imponeret over Mangos udvalg - så det er helt sikkert en butik/netbutik I skal tjekke ud! Jeg kom hjem fra sommerhus i går og ser frem til et par dage med veninder og venner :-)
Jeg håber i har det godt!
Knus


5 kommentarer:

  1. De hvide nederdele er super søde! :) Går aldrig selv med nederdele, men jeg elsker kjoler der har de samme slags fald som disse :D

    SvarSlet
  2. Er vild med de første fire, de er super fine :)

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  3. hej det gamma patroli. jeg elsker bar din stil. omg. hvad skal du lave idag. skal vi lave en legeaftale

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR