01/07/2016

This summer

Summer inspiration

Det er efterhånden noget tid siden at der er kommet et outfit op på bloggen, så i dag tænkte jeg at det var på tide. Jeg har endelig fået sommerferie og det var virkelig tiltrængt. Denne uge er gået med at være sammen med venner og familie. Næste lørdag rejser jeg til Spanien med min gode veninde Celine og hendes familie, derefter en sommerhustur i Nordjylland med familie og så kigger jeg lige forbi Smukfest den sidste uge af ferien.
Hvad står jeres sommerferie på?
Knus

8 kommentarer:

  1. Er vild med blusen, den er super fin!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. Super fine ting! Jeg er især vild med mobilcoveret og de fine hvide birkenstock :)

    SvarSlet
  3. Jeg er helt tosset med det fine mobil cover! :-)
    God dag!
    Kram,

    http://nikkilund.dk

    SvarSlet
  4. Blusen er super fed.
    Håber du har en skøn dag

    SvarSlet
  5. Jeg er helt vild med den hvide nederdel!!

    Kram, Linnea Sophia <3
    www.ahmfashion.dk

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR