10/08/2016

Todays favorite

Todays favorite


Her på det seneste er Mango blevet rost en del på bloggen og forleden var jeg inde på deres hjemmeside for at finde en blazer jeg så på i deres butik i Barcelona. Jeg synes den er rigtig fin og kan bruges både til hverdag og mere festlige begivenheder. På nuværende tidspunkt bliver den nok ikke købt hjem, da 800 kr. er lidt smådyrt, men måske en gang i fremtiden (?) Jeg startede i 9. klasse her for 3 dage siden og eftersom det er mit sidste år i folkeskole, så kommer bloggen nok til at stå lidt stille en gang i mellem, men det håber jeg er okay :) 
Hvad synes I?
Knus

5 kommentarer:

  1. Hvis den havde været uden "bælte" havde den været super sød :D Den detalje er ikke min stil :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Alle har hver sin smag :) Rigtig god dag til dig!

      Slet
  2. Den er så pæn, men stadig enkel. Elsker det lille bælte-noget som lukning, som gør den mere afslappet :)

    trinebrodersen.blogspot.dk

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR