28/10/2016

hvad jeg ønsker mig i julegave

hvad jeg ønsker mig i julegave

Hvert år viser jeg hvad der står på min ønskeliste, og i år skal i selvfølgelig ikke snydes for det. Jeg ønsker mig ikke specielt meget i år, men ovenover kan se et par af tingene. En af de produkter der står højest på min ønskeliste er Versaces nye parfume, som dufter sindssygt godt. Det er faktisk ikke så ofte jeg smider en bog på min ønskeliste, men Pernille Teisbæks nye bog er helt sikkert en jeg skal læse. Jeg synes det er fantastisk, at Pernille Teisbæk har sat den skandinaviske minimalistiske stil på verdenskortet og tænker at den kunne være interessant at læse. I er meget velkommen til at skrive nogle af jeres ønsker nede i kommentaren til inspiration :)
Jeg håber I har det godt!
Knus

8 kommentarer:

  1. Er vild med jakken, så lækker!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  2. Åh jeg vil også gerne have fat i Pernilles bog! :)

    SvarSlet
  3. Pernilles bog er helt klart også på min ønskeliste - ØVERST! :-)
    - www.couturecrash.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ligger også på top 3 ved mig! :)

      Slet
  4. Jeg har selv læst "how to be a parisian" og den er ret genial og morsom :)

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR