28/12/2016

hvad jeg købte i Aarhus

Dress Scandinavien, bog: HER // Ganni, t-shirt: HER

I går jeg var jeg en smuttur i Aarhus med mine veninder for at bytte gaver og bruge gavekort. Jeg købte Pernille Teisbæks bog, som jeg glæder mig til at læse. Jeg var også lige forbi Ganni for at købe en af deres kendte t-shirts. Jeg synes simpelthen, de er så optur og fede! Jeg var også i Aarhus i dag, dog købte jeg ikke noget. Undskylder for kvaliteten - måske skulle jeg skaffe mig et bedre kamera i 2017 (?) 
Hvad går I og laver i juleferien?
Knus

3 kommentarer:

  1. De T-shirts der er super optur! Fine køb :-)
    Og godt nytår!

    Kig forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej Agnes!
    Sikke nogle fine køb, er generelt vild med alle Gannis t-shirt (især bananen, den er jo to die for!)
    Håber at du er kommet godt ind i det nye år. :-)
    Har forresten sendt dig en e-mail.
    Hilsen livogskon.com

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR