04/12/2016

The makeup wishlist

The makeup wishlist
På det seneste har der ikke rigtig været nogle beauty-posts, men nu hvor det er december, så har jeg selvfølgelig også nogle beauty wishes til ønskeseddelen. Alle produkterne ligger egentlig lidt i den dyre ende, men jeg vil hellere købe produkter i ordentlig kvalitet, og hvor jeg føler jeg får noget for pengene. Jeg går ikke specielt meget op i makeup længere, men følger dog lidt med i beauty-verdenen stadig. Jeg ved, at Becca x Jaclyn Hill paletten skulle være ret god, og den er vist også rimelig hyped. Denne kommende uge står på projekt, hvor den gruppe jeg er i har om "plast i verdenshavene."
Jeg håber i har det godt!
Knus

3 kommentarer:

  1. Lækre sager! Jeg kunne bruge det hele :-)

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
  2. dejlige sager elsker min Becca x Jaclyn Hill paletten din highlighter bliver on fleek

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR