18/02/2017

a few shots from Fuerteventura

Så er jeg kommet hjem fra en dejlig ferie, hvor destinationen lød på Fuerteventura. Det var ikke vanvittig mange billeder, jeg fik taget dernede, så min søster hjalp med den del af opgaven. En af dagene kørte vi rundt ved kyststrækningen, hvor der ingen turisme er grundet en del vind, høje bølger og understrøm i havet. Det var en ret interessant og spændende oplevelse. 
 Vi boede i byen Morro Del Jable, hvor der var et par butikker deriblandt en Mango, som blev besøgt flittigt i de 7 dage, jeg var der. Ellers var det afslapning og gåture rundt i byen, som var super fint. 
Imorgen skal jeg spise frokost med to veninder og til fødselsdag senere på dagen. En god afslutning på vinterferien, som jeg vil ønske varede et par dage længere :))
Hvad har I lavet i ferien?
Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR