22/02/2017

outfit 150217 / Fuerteventura


Top: Zara / Shorts: H&M / Scarf: Lala Berlin / Bag: Unknown / Shoes: Birkenstock / Sunnies: DoubleAgent

Et outfit fra Fuerteventura skal der også være plads til. Hele ugen gik jeg rundt i Birkenstock, da de passer til stort set til alt. Desuden er de utrolig behagelige at gå rundt i. Det betyder dog ikke, at de er specielt funktionelle til en hel shoppingdag i Barcelona indre by, her taler jeg fra personlige erfaringer ;) Hvis I er interesseret deler jeg gerne mine køb dernede fra. Sidste år fik jeg desuden købt ret meget sommertøj, da jeg jo mistede min kuffert og fik den tilbage da der var gået godt en uge. Det var derfor ret nemt at pakke kufferten denne gang, da der ikke var mangel på hverken shorts eller nederdele. Så det jo kun godt.
 Her i weekenden smutter jeg en tur til København med 2 veninder, så der regner jeg selvfølgelig med at få købt nogle lækre items, og måske få nogle outfitbilleder fikset. Hvis i bor i Københavnsområdet, så er i meget velkomne til at anbefale en café, som skal prøves nu, hvor vi endelig er der. 
Jeg håber I har det godt
Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR