04/02/2017

this february

Jeg tror de fleste er ved at være godt træt af, at pakke sig ind i vinterjakken og hoppe i vinterstøvlerne hver dag. Jeg tror også tanken: "hold op, hvor er det koldt i dag" har strejfet de fleste. Alt i alt tror jeg egentlig bare, at jeg ikke er den eneste der godt kunne bruge vejr, der ikke ligger mellem 0-5 grader hver dag. 
Heldigvis smutter jeg til De Kanariske Øer her om et par dage, og det glæder jeg mig utrolig meget til. Jeg har ikke ingen ide om, hvad jeg skal foretage mig dernede andet end at være på ferie, og det er faktisk utrolig fedt. En uge der består af absolut ingenting er much needed. 
Hvad har I af planer for vinterferien? 
Jeg håber i har det godt
Knus

1 kommentar:

  1. Ejjj det lyder bestemt ikke dårligt, det kunne jeg godt trænge til....
    God ferie :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR